Promocje
Plecionka papierowa 410C22
Plecionka papierowa 410C22
1 690,00 zł 1 290,00 zł 1 373,98 zł 1 048,78 zł
szt.
Pojemnik Lloyd Loom LARS - czarny
Pojemnik Lloyd Loom LARS - czarny
690,00 zł 390,00 zł 560,98 zł 317,07 zł
szt.
Pojemnik Lloyd Loom LARS - Brąz przecierany
Pojemnik Lloyd Loom LARS - Brąz przecierany
690,00 zł 390,00 zł 560,98 zł 317,07 zł
szt.
Pojemnik Lloyd Loom LARS - Biały
Pojemnik Lloyd Loom LARS - Biały
690,00 zł 390,00 zł 560,98 zł 317,07 zł
szt.
Pojemnik Lloyd Loom LARS - Naturalny
Pojemnik Lloyd Loom LARS - Naturalny
690,00 zł 390,00 zł 560,98 zł 317,07 zł
szt.
Plecionka papierowa 410C15
Plecionka papierowa 410C15
1 690,00 zł 1 290,00 zł 1 373,98 zł 1 048,78 zł
szt.
Pojemnik Lloyd Loom SVEN - Brąz przecierany
Pojemnik Lloyd Loom SVEN - Brąz przecierany
690,00 zł 390,00 zł 560,98 zł 317,07 zł
szt.
Bestsellery
Plecionka rattanowa 08/ECO/45 m b.
Plecionka rattanowa 08/ECO/45 m b.
198,00 zł 160,98 zł
mb
Rattan do naprawy siedziska fotela bujanego
Rattan do naprawy siedziska fotela bujanego
164,00 zł 133,33 zł
szt.
Tapeta ECO-DESIGN GPW-RRG 110/10 m b.
Tapeta ECO-DESIGN GPW-RRG 110/10 m b.
890,00 zł 723,58 zł
szt
Rattan na fronty meblowe 08/ECO/45/50 cm
Rattan na fronty meblowe 08/ECO/45/50 cm
99,00 zł 80,49 zł
szt.
Rattan na fronty meblowe 11/ECO/60/50 cm
Rattan na fronty meblowe 11/ECO/60/50 cm
128,00 zł 104,07 zł
szt.

Informacje

 Reklamacje dotyczące Towarów

1. wiklinowydom jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Gaba 2 Sp. z o.o., Kanie, ul. Wiklinowa 2, 05-805, Otrębusy, sklep@wiklinowydom.pl

wiklinowydom zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

wiklinowydom nie jest producentem Towarów. wiklinowydom nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. wiklinowydom podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić wiklinowydom o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Gaba 2 Sp. z o.o., Kanie, ul. Wiklinowa 2, 05-805, Otrębusy, sklep@wiklinowydom.pl

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. wiklinowydom zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium