
- PLECIONKI MEBLOWE
- TAPETY I MATY DEKORACYJNE
- Materiały plecionkarskie dla majsterkowiczów i profesjonalistów
- Patyczki rattanowe do zapachów
- Kosze SKLEPOWE
- MEBLE WYPLATANE
- WIKLINA. Wyroby z wikliny
- KOSZE, OPAKOWANIA NA PREZENTY
- Kapelusze PANAMA
- ASIA DESIGN
- Kosze, pudła, pojemniki
- Kufry i kosze na bieliznę
- Pomysł na prezent
- ZRÓB TO SAM!
- OUTLET
Nowości
Promocje


598,00 zł
Cena regularna:
635,00 zł
486,18 zł
Cena regularna:
516,26 zł

882,00 zł
Cena regularna:
980,00 zł
717,07 zł
Cena regularna:
796,75 zł

349,00 zł
Cena regularna:
399,00 zł
283,74 zł
Cena regularna:
324,39 zł

882,00 zł
Cena regularna:
980,00 zł
717,07 zł
Cena regularna:
796,75 zł

1 300,00 zł
Cena regularna:
1 980,00 zł
1 056,91 zł
Cena regularna:
1 609,76 zł

1 200,00 zł
Cena regularna:
1 890,00 zł
975,61 zł
Cena regularna:
1 536,59 zł

43,00 zł
Cena regularna:
46,00 zł
34,96 zł
Cena regularna:
37,40 zł

340,00 zł
Cena regularna:
670,00 zł
276,42 zł
Cena regularna:
544,72 zł

340,00 zł
Cena regularna:
670,00 zł
276,42 zł
Cena regularna:
544,72 zł

259,00 zł
Cena regularna:
299,00 zł
210,57 zł
Cena regularna:
243,09 zł

140,60 zł
Cena regularna:
148,00 zł
114,31 zł
Cena regularna:
120,33 zł


43,00 zł
Cena regularna:
46,00 zł
34,96 zł
Cena regularna:
37,40 zł

930,00 zł
756,10 zł


198,00 zł
160,98 zł

198,00 zł
160,98 zł

164,00 zł
133,33 zł

1 490,00 zł
1 211,38 zł

930,00 zł
756,10 zł

128,00 zł
104,07 zł

1 200,00 zł
975,61 zł
Informacje
Reklamacje dotyczące Towarów
1. wiklinowydom jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Gaba 2 Sp. z o.o., Kanie, ul. Wiklinowa 2, 05-805, Otrębusy, sklep@wiklinowydom.pl
wiklinowydom zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
wiklinowydom nie jest producentem Towarów. wiklinowydom nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. wiklinowydom podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić wiklinowydom o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Gaba 2 Sp. z o.o., Kanie, ul. Wiklinowa 2, 05-805, Otrębusy, sklep@wiklinowydom.pl
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. wiklinowydom zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.